Monday, July 26, 2010

Five months


Such a happy baby! I know I have said that before but this boy just loves to smile and he is always happy. Jasmine takes pictures with him daily so I have plenty with his beautiful smile to share. Michael is getting ready to crawl. Yes, I know he is only five months old, but just like his older brother he doesn't seem to want to be a baby for very long. He lifts his butt in the air and pushes with his legs. If he can figure out what to do with his arms he will be crawling in no time. I can't wait for my parents to hold him!

5 comments:

  1. E asa frumos, ma topesc dupa sunculitele lui, ochii lui si zambetul lui.

    ReplyDelete
  2. Multumesc! Si noi la fel nu mai putem dupa el!!!

    ReplyDelete
  3. Cat de scump e!!!! Imi vine sa-l mananc! Si Zach era la fel- a mers de-a busilea la 5 luni, dar Tommy takes his dear time...:)
    Cand vin parintii tai? Vor veni si surorile tale?

    ReplyDelete
  4. Ioana, or sa vina pe data de 20 Septembrie. Parintii mei si doar Andreea o sa vina cu ei iar Paula si Robi or sa stea in Spania. Avem un restaurant/bar in Spania si ei or sa aiba grija de el. Deasemenea parintii mei inca mai au casa lor acolo. Paula si Robi or sa vina in vizita de Craciun sau anul viitor speram.

    ReplyDelete
  5. Zanele mele de catva timp nu am mai vorbit cu voi!!!!!Dar sa stiti ca sunteti in inima mea in fiecare zi,imi este tare dor de voi dar cat de curand o sa fim impreuna!!!!va iubesc momosi mei!!!

    ReplyDelete